cHaos

Cred că ăsta e cuvântul potrivit – HAOS.

Toate gândurile mele s-au luat la întrecere între ele. Hahaaaai să vedem care unde ajunge… Corpul știu unde l-aș pune. Locul lui e pe nisip, înconjurat de multe scoici. Sunetul mării și din când în când, să mă mai surprindă niște muzică bună. Totul fîn. La propriu și la figurat. L-aș lăsa să zacă acolo, fără griji. Să plutească într-o mare de fericire. L-aș lăăăăsa dus de valuri… Dar mintea asta unde o duc? Unde o pun? Ce-i fac?

De fiecare dată când o las să zboare abia că-și ia avânt și buf!, se trântește de pământ. Cu toate astea, n-am cum s-o opresc. Nici nu vreau. Aș vrea doar să stea acolo unde-o pun. Să n-o mai ia în toate direcțiile și să-ncerce să-și cântărească toate opțiunile, ci doar să spună „da” sau „ba” momentului.. De fapt, pentru asta trăim, nu-i așa? Momente. Asta visăm, asta ne dorim, de astea avem parte. De multe momente adunate.

Am tot vrut să scriu și n-am putut. Mintea parcă-mi bloca mâinile. Stăteam minute în șir cu degetele răsfirate deasupra tastelor, dorindu-mi doar să scriu ceva și.. nimic. Nu se întâmpla nimic. Nici acum nu sunt sigură că se întâmplă..

Ready for some CHAOS?

CHAOS.

I think that’s the perfect word to describe myself at the moment. Seems I don’t even know who I am, who I want to be or who I really need to be. I’ve been wrong so many times I don’t even know what right feels like. I would so want to make a change but I don’t even know where to start from. I think and over think everything that happens in my life and still.. I can’t find the right way to do things without having regrets. I’m constantly fighting for nothing. Constantly fighting for the happiness of those who I care about and rarely trying to make something for my own happiness. At first, I thought that’s exactly what I’m supposed to do. Taking care of others is my kind of job. I was born with it, I’m sure about that.

„And so time passes by and I’m starting to be cynical about many things…”

And that’s not right either. Nothing’s right anymore.

Lasă un răspuns

