2.2, volum de povești cu noi

E pentru cei care au rămas aici, pentru cei care n-au plecat nici măcar atunci când i-am îndepărtat.. Pentru toți cei care au avut încredere în mine când eu încetasem demult să mă mai cred… Pentru zâmbete și îmbrățișări primite să vindece lacrimi și supărări. Pentru săruturi lungi, pentru pupici pe frunte și strângeri puternice de mână, pentru clipele în care m-am simțit singură și de fapt, aveam toți prietenii chiar lângă mine.

E pentru cei 22 de ani din viață, pentru cele 22 de veri trecute și încă multe înainte, pentru greșelile din care orice om învață, pentru toate grelele cărora le-am făcut față – pentru fiecare ac am folosit o altă ață.

M-ați întrebat ce-mi doresc cel mai mult și asta v-am răspuns mereu: „DRAGOSTE”. Mă gândeam că n-o să dau vreodată de ea, că o să-mi fie mereu străină și că poate, ajung prea bătrână până o să vrea ea să mă țină de mână.. De fapt, cred c-am cunoscut-o chiar de la primul fluturaș. De la prima floare care-a înflorit, de la primul soare răsărit, de la primul nor risipit, primul nisip pe care am pășit, primul fior pe care l-am simțit. Am primit dragoste și mulțumesc pentru dragoste.

Am primit și durere, mulțumesc și mai mult pentru ea, altfel, dragostea n-ar mai fi fost cea mai mare dorință a mea.

Ce-am primit de la voi, vreau să cred c-am transformat în dragoste. E unitatea mea de măsură și vreau să fie constanta universală. Am un gram de dragoste pentru fiecare, la unii a mers bine cântarul, la alții a mai tras un pic..  Totuși, am cules sute, mii de buchețele de imortele formate din apreciere, respect, afecțiune și zâmbetele mele. Azi o să împart câteva din ele..

2.2, volum de povești cu noi

muzică, soare, mare, scoici, nisip, dragoste, peisaje, fotografii, emoții, ciocolată, dragoste, dans, role, cer senin, plajă, ploaie torențială, tatuaje, dragoste, prăjituri delicioase, situații dubioase, cafea cu lapte, miere, vanilie, dragoste, înghețată, o după-masă minunată, flori pe masă într-o dimineață bucuroasă, fapte bune, dragoste pe bune, credință, voință, zile pline și „doar o noapte”… de dragoste..

Mulțumesc colegi de școli, pentru teme și zeci de coli, mulțumesc colegi de grupă, am fost colegi, suntem și după. Mulțumesc vecini de bloc, de loc, pentru muzică și tot. Mulțumesc oameni din rap, acum știu să dau din cap. Mulțumesc profilor mei, au știut să-mi dea idei, mulțumesc că n-am picat chiar și când am copiat. Mulțumesc fetelor „rele” – m-au ferit s-ajung ca ele, mulțumesc fetelor bune, prea puține într-atâta lume, mulțumesc și fetelor mele, le-am mai zis-o, se știu ele.

Mulțumesc băieților din bloc, m-au învățat să am mult tupeu, frică ioc și, orice-aș face, să nu stau deloc pe loc.

Mulțumesc băieților de la studio, pentru definirea perfectă a cuvântului „audio”.

Mulțumesc tuturor jucătorilor, pentru toate dățile în care mi-au spus „adio”.

Mulțumesc, mamă și tată, pentru a voastră fată, mulțumesc bunici, care sunt sau nu aici.

Mulțumesc fratelui meu că-i lângă mine mereu.

Mulțumesc pentru lucruri mărunte, îmbrățișări, strângeri de mână și sărutări pe frunte.

Mulțumesc, alți frați și-alte surori, facem greul mai ușor.

Chiar și celor al căror nume nu mi-l amintesc, a căror față nicăieri n-o regăsesc, chiar și lor țin să le mulțumesc.

Mulțumesc din suflet, ursule.. și chiar dacă s-au mai schimbat lucrurile, mi-au rămas la fel gândurile.

Mulțumesc îngerului meu și mulțumesc lui Dumnezeu.

23.iulie.2013

Yoo Whoo I'm 22

Lasă un răspuns

