Te-am așteptat, Iulieta..

E luna mea. Da da da da da da, e doar a mea. E draga mea Iulieta. Vine cu Iubire, cu Uitare, cu multe Limonade, niște Iertare și cu noi Etape. Da, etape noi. Exact ce-mi trebuie..

Iau un 2, pun lângă 3, mai adaug inc-un an la anii mei, pierd nopțile bucurându-mă de ei, zilele sunt tot cu ai mei..

 Mi-am propus o nebunie. Trebuie s-o zic, să fie nebunie pân’ la capăt. M-am gândit la multe treburi în ultima vreme. Ce am, ce vreau, ce-mi trebuie, de ce anume vreau să scap, ce să mai fac, ce să termin din tot ce fac deja. Vreau să arunc tot ce nu-mi mai trebuie, să laș tot ce-mi întristează mintea și sufletul în urmă mea, ca niște firimituri după care să se ghideze alții, că eu m-am ghidat destul. M-am rătăcit, am revenit și sunt pregătită pentru orice fel de început.

moonlight

Luna și soarele, amândouă într-una, parcă încep să le-nțeleg acuma..

Lasă un răspuns

