Tic-Tac

… oricum e doar un ticăit. Îl auzi mereu, parcă te urmărește. N-ai nevoie de ceas, de nici un alt instrument de măsurare a timpului, n-ai nevoie de nimic. E mereu cu tine, după tine.. Vine..

Tic-tac, tic-tac..

Ar trebui să treacă mereu la fel, să nu se oprească, să nu o ia la fugă, să nu se mai schimbe atât. Să nu mai treacă peste oameni, peste locuri, peste tot și peste toți. Ar trebui să nu mă mai sperie atunci când nu e cazul și ar trebui să pot să-l fac să dispară, de fiecare dată când nu mai am răbdare. Eu ar trebui să mă joc cu el, nu el cu mine. Eu îl controlez, nu el pe mine. El e al meu, indiferent de circumstanțe, indiferent dacă-l vreau sau nu, dar eu pot să aleg dacă să fiu a lui sau nu.

Tic-tac, tic-tac..

Mai am două zile până la cel mai important examen din viața mea de până acum. Am un ceas deasupra mea care parcă stă să mă înghită din secundă în secundă. Trebuie să citesc atât de mult, că numai gândul la asta parcă mă obosește și îmi dă un chef nebun de somn. Un somn adânc până prin iulie, când aș prefera să mă trezesc direct pe plajă. Sau în apă. Oriunde, numai nisip ud să fie…

Ia zi, timpule, de ce nu fugi și-acum la fel de repede ca-n momentele alea în care vreau să stai pe loc, să mai rămâi un pic, dar tu pleci?

Tic-tac, tic-tac..

Ești așa imprevizibil că mă faci să mă gândesc la viitor mai mult decât ar trebui și să uit de prezent. Ia tu și viitorul și trecutul, dar lasă-mi mie prezentul. E singurul meu lucru. Tot ce am este acum, aici. Oricât ar arăta ceasul și busola, momentul ăsta e tot ce am. Prezentul meu definește trecutul și viitorul meu, deci fără prezentul meu, tu n-ai mai însemna nimic. N-ai mai conta, nu s-ar mai ține cont de tine.

Tic-tac, tic-tac..

Și-atunci.. de ce nu vrei tu să ne înțelegem perfect, braț la braț cu timpul, pas cu pas, să mergem ceas?

tic tac tic tac

Lasă un răspuns

