Poți să treci oricând vrei, stau pe Soarelui, 23

  A trecut ceva timp de când nu am mai scris și deja s-au adunat multe momente, piese, gânduri, care să mă inspire. Mi-era dor puțină inspirație. Am neglijat-o, m-am împrietenit cu el, iar atunci când el a plecat… a luat-o și pe ea. Am adunat toate bucățelele rămase, le-am pus în ordine și am început să scriu.

 ..și-am scris. Am trecut prin toate rândurile… Le-am citit și recitit, le-am simțit și resimțit.. Mi-am dat seama că toate s-au potrivit. 

Vreau să fac tot ce am făcut și până acum și tot ce n-am avut curaj să fac până acum, vreau să știu tot ce știam deja, dar și tot ce n-am reușit să întreb, vreau să văd toate locurile în care am fost odată și locurile în care vreau să fiu vreodată, vreau să merg încet când toată lumea aleargă și să fug, atunci când lucrurile nu se mai leagă..

Când totul o ia razna, văd nisip și multă apă, o umbrelă colorată, sub ea stăm noi doi, doar tu, eu și aș mai vrea, ca muzica mea preferată să se-audă în scoici mereu.. Când apune soarele și nu ne mai ard picioarele, să ne plimbăm încet prin apă, să vedem luna cum scapă de sub cerul plin de stele, care parcă stau să cadă.

Aș sta așa o viață-ntreagă…

Nici o emoție trăită nu se compară cu una închipuită, nici una închipuită nu apare fără una trăită, iar fără ele toate, viața n-ar fi una fericită.

Vreau să le păstrez pe toate, să-i țin pe cei mai dragi mie aproape, pe cei răi, poate un pic mai departe, să adun momente, fapte, fără materiale și alte acte, fără reguli și bariere, peste multe frontiere, până la un bun sfârșit care mai mult ca sigur, e doar un alt răsărit…

Închei aici, mă bucur că m-ai citit.

moments

Lasă un răspuns

