Timpul trece, petalele rămân…

Întotdeauna mi-au plăcut florile. Bine, cui nu-i plac? Da, știu.. Fetelor le plac banii, mașinile și diamantele. În cazul ăsta, pot considera că nu fac parte din comunitatea lor. Mie îmi plac florile, trucurile simple și gesturile ieftine care nu costă aproape mai nimic, doar niște creativitate și o fărâmă de originalitate.

De altfel, cred că m-aș putea îndrăgosti de oricine m-ar face să râd cu poftă și fără oprire.

N-am primit prea multe flori până acum (bine, nici nu știu câte flori ar însemna „prea multe”) pentru că n-am dat peste cine știe ce gentlemani, DAR am întâlnit și câțiva „golani” mai atenți, n-am de ce să mint.

Și mai culmea.. cred că mi s-a întâmplat de două sau trei ori să primesc orice alte flori în afară de trandafiri.

…  și aici începe povestea..

Am păstrat toți trandafirii. Îi am și acum pe cei de la băiatul de care eram îndrăgostită în liceu. Pun pariu că el nici nu mai știe că mi-a luat, dar să îi mai și zic că încă îi mai am.. Poate pare ciudat, dar dacă i-am păstrat, asta nu înseamnă decât că mă mai gândesc din când în când la persoana respectivă, că-mi place să-mi aduc aminte de aceasta sau pur și simplu că aceasta a însemnat foarte mult pentru mine la vremea respectivă..

Sunt sigură că nu sunt singura care face asta. Nu sunt singura care a privit cum se ofilesc trandafirii, iar apoi i-a întors cu floarea-n jos și i-a lăsat la uscat. Am făcut asta ca să-i pot privi mereu. Ei s-au ofilit exact la fel cum s-a întâmplat și cu dragostea noastră.. Au murit încet pe dinafară, exact ca noi pe dinăuntru.

Cu toate astea, trandafirii au rămas aici cu mine atunci când tu ai plecat. Mă uit la ei și-i văd mereu la fel de colorați și de verzi, exact așa cum erau. Apoi mai văd câte-o petală uscată pe jos și-mi aduc aminte că timpul lor s-a dus demult. Viața lor a fost pe-atât de scurtă pe cât a fost dragostea ta.

 

Sper să-i cumperi și ei flori. Sper să-i cumperi trandafiri. Și pentru sufletul tău, mai sper ca ei să nu se ofilească niciodată.

Lasă un răspuns

