Există viață după sesiune?

Bineînțeles că da. Și ce viață.. Cea mai viață. Când începe STRESiunea simți cum iei foc din toate părțile, iar când se termină aceasta, începe vacanța și imediat îți dai seama că de fapt ești o pasăre Phoenix.

Am terminat și cu ultimul examen care se anunța ca fiind și cel mai dificil dintre toate, dar se pare că singura dificultate pe care am întâmpinat-o a fost aceea că a trebuit să mă trezesc sâmbăta la ora 9 ca să mă prezint la datorie. Sâmbătă, ai ctiti bine. Dea, noi ăștia de la jurnalism avem examene cu regim special, mai dăm și sâmbăta din când în când. Whatever..

Mi-am început vacanța încă de vineri, când ai mei au părăsit orașul și deci, nu-mi mai rămânea nimic de făcut decât să mă relaxez.

Vineri după ce am terminat cu prezentarea de proiecte și alte chestii legate de școală mi s-a făcut poftă de ceva bun. În general, ceva bun înseamnă nesănătos, dar de data asta, am vrut ceva bun și sănătos. Roxana a venit cu ideea de shake. Hai să facem shake! De care? Cu ce? Cum?

 Ei bine.. Răspunsurile corecte sunt: fructe, miere, simplu și frumos.

Shake de banane si kiwi cu scortisoara si miere niom niom

 Pentru 3 pahare de shake ai nevoie de:

  • 1-2 fructe de kiwi
  • 1-2 banane
  • 1 lingură miere
  •  o cană, o cană jumate de lăptic
  • 1 linguriță scorțișoară măcinată

Tai fructele în bucățele, le arunci în blender, torni lăpticul, trântești mierea și presari scorțișoara peste, apeși pe buton, îți muști buzele de poftă și faci ochii mari, torni frumos în pahare, pui o frunzuliță de mentă, busuioc sau ce vrei tu deasupra (pentru o prezentare cât mai classy) siiiii… să ai poftă!

*Bineînțeles, poți să dai frâu liber imaginației papilelor tale gustative și să mai arunci vreo 2-3 fulgi de ciocolată în blenderul ăla. De data asta m-am abținut de la ciocolată, am zis să fie NATURAL și atât.

4 gânduri despre „Există viață după sesiune?

Lasă un răspuns

