Tot ceaiul să vină la mine!

Până mai ieri mă lăsa rece treaba asta cu ceaiul și pasiunea unora pentru acesta.

Ulterior, mi-am dat seama că pe măsură ce creștem/ înaintăm în vârstă, iar asta se întâmplă cu fiecare minut care trece, gusturile noastre sunt într-o continuă schimbare. De exemplu, acum îmi plac mâncăruri pe care înainte nici măcar nu mă gândeam să le gust. Mai mult de-atât, aproape că îndrăgesc anumite gusturi care acum câțiva ani credeam c-or să-mi omoare papilele gustative. Așa și cu ceaiul ăsta, că iar am deviat de la subiect. M-am apucat de băut ceai. La greu, nu așa oricum.. Chiar hardcore, aș putea spune! Tot felul de mixuri, tot felul de arome, care mai de care mai frumos mirositoare. Din tot ce am mai experimentat eu până acum, cel mai mult îmi place menta în combinație cu aproape orice, dar în special cu mușețelul. O linguriță de miere și o felie de lămâie. Miiiaaam.

Am combinat tot felul de ceaiuri mergând cu multă încredere pe principiul „rău n-are ce să fie” și am ajuns la ceva de genul gălbenele, mentă, afine și alte fructe de pădure, toate într-unul.

TeaTime Toate-n trei de fapt, pentru că n-am încercat de una singură, ci împreună cu 2 vecini buni de-ai mei, la fel de curioși despre tainele ascunse ale ceaiului, la fel ca și mine.

Lasă un răspuns

