MAN.

Umblă un filmuleț pe net, ca toate celelalte de altfel, doar că de data asta mi-a captat bine de tot atenția și chiar mai mult de-atât, m-a făcut să-l share-uiesc și eu aici, pe blog.

Nu este nimic mai mult decât realitatea pură, dură și crudă. E despre fiecare dintre noi, despre ce am ajuns să fim „obligați” să facem.

Dacă planeta noastră nu mai are nici o șansă, de ce încă se realizează clipuri de genul? Îți zic eu.  Tu crezi că e-n zadar. Eu cred că nu.

Știu că filmulețul ăsta n-o să reziste prea mult timp pe net pentru că așa se întâmplă de obicei cu lucrurile care îți arată realitatea, te ajută să înțelegi totul mai bine și.. chiar și cu oamenii care fac asta se întâmplă cam la fel. „DISPAR”.

2 gânduri despre „MAN.

Lasă un răspuns

