Ce-mi mai place caterinca!

Nu știu dacă e caracteristică zodiei mele, dar îmi place la nebunie tachinarea. De fapt, îmi place la nebunie să-mi tachinez prietenul. E absolut fantastic. El dă pase, eu dau pase, iar el, iar eu și tot așa, până dăm gol. Nu dăm goluri separat, dăm amândoi, împreună. E adevărat că mai dăm și câte-o bară din când în când, dar na.. așa e-n fotbal. Și-n viață e cam la fel. Ador caterinca și iubesc omul care este în permanență echipat cu o doză bună de umor. De precizat, atunci când zic UMOR, mă refer la cel de calitate. De glume proaste ne-am săturat toți.

Am încercat să le explic și altora că un om mișto este ăla care știe să facă glume tari, atât pe seama altora, dar mai ales pe-a lui.

Dacă ești pe bune, atunci fă în primul rând mișto de tine și abia după, ia-i și pe ceilalți la rând. Mi se pare extraordinar să ții la glume, să le iei ca atare și.. atât. Ai spus-o, au înțeles-o, s-a râs, s-a trecut la următoarea.

Nu repeta o glumă la nesfârșit, poate unii se deranjează mai greu, iar poate alții se simt prost deja, din cauză că n-au înțeles-o așa cum trebuie nici dintr-a treia încercare.

Păstrează-ți calmul! Dacă gluma ta a stârnit cel puțin unul sau două râsete, înseamnă că e una bună. Dacă gluma ta a făcut să curgă lacrimi de fericire, înseamnă că e foarte bună. Dacă te-au citat și te-au pus pe Facebook, Twitter sau oriunde altundeva, înseamnă că e GENIALĂ.

Cunoaște-ți limitele și n-o arde prost cu acestea. Nu forța nota, nu face haz de necaz, încearcă să stai cât mai departe de nesimțire. Nu este deloc corect să te pui pe tine într-o lumină bună umbrindu-l pe cel de lângă. Fă-i să te placă pentru ce poți tu, nu pentru ce nu sunt ceilalți în stare să facă.

Dacă tot te întreci cu gluma, vezi cum faci, da’ ia-o înaintea ei, frate. Ți-a scăpat fără să vrei și-acum nu știi cum s-o dregi? Îți stă pe limbă și vrei neapărat s-o scuipi? Știi cum e, dacă tot ai comis-o, las-o așa cum a picat. Nu-ți face probleme prea mari. Adu-ți aminte că ești original. Acum revino-ți în fire și dă-ți seama că nici n-ai apucat să termini de spus gluma respectivă, că a doua așteaptă deja pe țeavă.

Dacă n-ai glume bune sau ai de gând să ți le însușești pe-ale altora, du-te acasă.

Dacă n-ai glume de nici un fel, nici măcar din alea proaste, ba mai mult de-atât, îți lipsește simțul umorului cu desăvârșire, nici nu înțeleg la ce  m-ai mai citit până acum. Du-te în stânga sus, dă-mi UNFOLLOW, șterge-mă de pe Facebook, spune-le tuturor prietenilor tăi să se ferească de mine pentru că sunt îngrozitor de comică. Rămâi anost și plictisit și scutește-mă de seriozitatea ta.

În schimb, dacă ai glume deosebit de reușite, îi faci pe cei din jurul tău să râdă în hohote și să se simtă bine indiferent de situație, dar deja începi să simți că nu te mai recompensează îndeajuns de mult treaba asta,… apucă-te de stand-up.

Mai sunt multe de spus despre glume, glumițe, tachinări, provocări și alte de-astea, dar în orice caz, n-a murit nimeni de la prea mult râs, asta e sigur!

Uimește-ți pomeții! Zâmbește mai larg și mai sincer!

3 gânduri despre „Ce-mi mai place caterinca!

Lasă un răspuns

