Cel mai băiat cățel.

El este Spliff.

Până să-l cunosc, nici măcar nu știam cum se numește rasa lui. Am mai văzut eu căței de genul, dar s-a întâmplat destul de rar și oricum, nu prea am interacționat. Eram mare iubitoare de bichoni, de shitzu și de alte jucărioare din astea, adoram tot ce era de talie mică. Toate astea s-au întâmplat până să-l cunosc pe Spliff băiatul. Vecinul meu amstaff de nota 11. M-am îndrăgostit pe loc. La început îl admiram de pe geamul de la bucătărie, apoi mi-am luat tupeu și am ieșit să mă joc cu el. Chiar dacă stăpânul lui l-a educat așa cum trebuie, el tot un puiuț răsfățat este. E întotdeauna dornic să-l mângâi sau să te joci cu el. Nu te refuză niciodată. Ba chiar și somn să-i fie și tot n-ar pleca singurel la culcușul lui. Nu știu ce căței ați văzut voi la viața voastră, dar vă garantez că ăsta e cel mai înțelegător și când zic asta, mă refer la adevăratul sens al cuvântului. Pe bune.. Îl întreb ceva și-mi răspunde. Bineînțeles, orice fel de răspuns care nu implică folosirea vocii. E cățel și se presupune că nu poate să vorbească. Bine, sunt sigură că dacă ar încerca, i-ar ieși și treaba asta 🙂 Ultima oară l-am întrebat ce-a mai făcut în ultimul timp și în secunda următoare și-a dat ochii peste cap și a început să se uite lung la stăpânul lui, ca și cum l-ar ruga pe el să răspundă în locul lui. Apoi ne-am așezat la masă să ne jucăm scrabble. Mai rămăsese un scaun gol. De fapt, era locul lui. Uite-așa ne-am jucat scrabble cu Spliff, cel mai tare cățel din toți pe care i-am mângâiat!

3 gânduri despre „Cel mai băiat cățel.

  1. Spliff…Jet e cel mai tare catel din lume. Candva, stia 200 de comenzi. De fiecare data cand ma uit la poze cu caini, mi-e dor de al meu. In fine. O zi frumoasa sa ai, ma bucur ca am trecut si pe aici.

    • Si eu ma bucur ca ai trecut si pe-aici, te mai astept! In general mi se par foarte tari cateii, inca de cand ma stiu imi doresc unul, dar n-o sa pot avea decat atunci cand n-o sa mai stau cu parintii. Tocmai de aceea, ma indragostesc asa usor de fiecare dintre ei..

      • Din pacate, nu stiu cum e. Am avut multi caini. Iar cu parintii nu am stat de prin clasa a 3 a. Insa te inteleg, pentru ca intr-o zi, cand am sa fiu mare (si am sa pot) am sa-mi iau altul. Sau altii. Nu stiu pe nimeni care sa se inteleaga cu cainii asa cum o fac eu. Imi amintesc o faza, de acum cativa ani, in care stapanul unui caine (dresat) i-a spus patrupedului sa ma muste. Cu acordul meu bineinteles. A venit cam 20 de metri in galop, latrand si facand ca naiba…s-a oprit in fata mea si mi-a lins mutra si mainile. Gata, mi-am spus, sunt nemuritor.

Lasă un răspuns

