Vorbim când crești mai mare!

Am început să-i miros pe cei ca tine. Îi simt, îi observ din ce în ce mai ușor.

Jucători. Niște alergători de mare distanță care-și târăsc sacul cu supărări și frustrări după ei. Aleargă fără oprire până când se împiedică, le cedează genunchii, li se rup ligamentele sau pur și simplu ajung să rămână fără suflu. Nasol. Mai nasol e că nimănui n-o să-i pese. Nici măcar mie și crede-mă, uneori îmi pasă chiar mai mult decât ar trebui. Ce să-ți fac? Dacă-ți place să te joci…

Și eu am trecut printr-o perioadă în care aveam impresia că totul e mai mișto atunci când joci la single-player, dar în sinea mea am știut dintotdeauna că n-are cum să fie așa. Îmi doream să fie altfel, am încercat să-i conving și pe ceilalți că e altfel.. De fapt, știm cu toții că e altfel când sunt doi într-un joc. Când sunt împreună.

Atâtea personaje care par să nu se mai maturizeze vreodată…

Am căutat întotdeauna altceva pentru că sunteți prea mulți la fel, exact la fel sau aproape la fel. Tot aia e. Consider că am avut și încă am un mare noroc pentru că am găsit o mână de oameni deosebiți care și-au terminat de conturat încă de mult personalitatea. Oameni care nu-și înghit limba atunci când trebuie să vorbească și nici nu gândesc una, spun alta și ulterior, fac cu totul alta. OAMENI.

 Dacă vrei să fie jocul tău, încetează să-i mai lași pe ceilalți să-ți dicteze regulile.

?

Un gând despre „Vorbim când crești mai mare!

Lasă un răspuns

