Ai văzut fluturii ăia? Sunt peste tot!

Ca să fie totul clar, n-am mai scris pentru că nu am mai putut. Chiar așa. Pur și simplu. Simt un fel de fluturi în stomac și cred că mi-au ajuns la cap.

Vreau să scriu, subiecte am mai multe de-o grămadă, dar nu-mi stă deloc mintea la treaba asta. Am dat vina pe EL și i-am spus că nu știu ce mi-a făcut de nu mai pot să scriu. Normal că l-a bufnit râsul, după care mi-a zis că EL ar trebui să fie un fel de izvor de inspirație pentru mine, nicidecum un blocaj sau altceva. Are dreptate. De fapt, habar n-are câte idei îmi dă și la câte treburi mă face să mă gândesc… Lăsând gluma la o parte, nu pot să scriu chiar așa, despre orice. Astea-s de-ale mele și de-ale mele rămân. Îmi vine să împroșc pe toată lumea cu bucurie și tot felul de chestii drăguțe, îmi vine să îmbrățișez necunoscuți și să le zâmbesc până și polițiștilor comunitari.

Și pentru că nu cred c-o să mă dau jos de pe norișorul ăsta prea curând, țin să vă transmit distracție plăcută, cât mai mult relax în zilele de concediu/vacanță care au mai rămas și muuuultă dragoste. Multe inimioare și chestii de-alea, știți voi..!

butterflies

2 gânduri despre „Ai văzut fluturii ăia? Sunt peste tot!

Lasă un răspuns

