PRistele PRăjituristele :)

 Mare bucurie, mare, astăzi când am ajuns la etajul 6. Nu mă așteptam ca o simplă idee să se transforme într-o adevărată distracție!  Nimic din toate cele întâmplate în facultatea asta până acum nu m-a bucurat la fel de mult cum a făcut-o ziua de astăzi. Ca să înțeleagă toată lumea despre ce vorbesc, azi a avut loc Marea Prăjitureală.

Asta a însemnat că fiecare dintre noi (având în vedere că suntem gagici în proporție de aproape 99%) a trebuit să prajitureasca ceva acasă, iar cei care nu au avut timp, inspirație sau ambele, doar să cumpere ceva dulce. Ideea era să facem tot posibilul să ne îndulcim și evident, ne-am atins scopul!
Masa era plină de prăjituri, am avut și Moș și ren, am ascultat colinde și pur și simplu, radiam de o voie bună care se putea observa foarte ușor pe ale noastre fețe.
A fost formidabil să văd cum fiecare s-a ocupat de câte ceva. Nu ne-au lipsit nici muzica, nici aparatele foto, nici nimic. Am împărțit farfurii delicioase pe tot etajul, am trecut chiar și pe la doamnele secretare, deși pare greu de crezut 🙂

 A fost așa mișto că nici nu știu ce să scriu. Pe bune. Cuvintele chiar nu pot descrie tot ce am simțit atunci când am văzut atâta bucurie și când am gustat din toate minunățiile aduse. Nu pot nici măcar să zic care a fost cel mai bun desert, tot ce pot să zic este că super-acadelele Alexandrei (Salt’n Sasha, cea mai tare în bucătărie), tiramisul Adelinei și tortul de biscuiți al Teodorei aka Don’șoara ren, m-au făcut să mă simt ca Scooby Doo după ce mânca scooby snacks. Fursecuri, saratele, tarte, tot ce vrei – un deliciu toate! M-am convins că sunt înconjurată de gospodine, de fete harnice și mai ales, de niște colegi speciali.
Zic să las imaginile să vorbească în continuare, cuvintele sunt de prisos.
P.S.: Am cântat „Domn, Domn, să-nălțăm”. Da, bineînțeles că ne-am filmat când am făcut asta! Stai pe-aproape, să vezi ce-o să ne mai râdem.

 MULȚUMESC PENTRU ZIUA DE ASTĂZI!

Marea Prăjitureală

Marea Prăjitureală Marea PrăjiturealăMarea Prăjitureală Marea Prăjitureală

Marea Prăjitureală

3 gânduri despre „PRistele PRăjituristele :)

  1. Pingback: Ce-am făcut în ultimele două zile… « Roxana Neagu

  2. Si eu va multumesc pentru ziua de ieri!!! 😡 Cu siguranta cand ma voi gandi la facultate, ziua asta will instantly pop up in my mind precum cake pops-urile delicioase ale Adei. 😡

  3. Pingback: Marea PRăjitureală |

Lasă un răspuns

