Mulțumesc pentru muzică

Sunt cea mai fericită atunci când merg la rap. Pe bune, e așa un feeling mișto de n-am cum să-l explic. Mă simt exact în elementul meu. Și dacă tot a venit vorba de elemente, aseară am fost tot la rap.

Da, da! Carbon a lansat Elemente Instabile. M-am simțit super bine. Atmosferă mișto, piese de piese, oameni pe care mi-era dor să-i văd și cu care abia așteptam să fac o caterincă și .. Salitos!
Nu știu cum să zic, dar.. Uneori simt că trebuie să-i mulțumesc cuiva pentru muzica asta bună, pentru versurile care-mi rămân instant întipărite în minte, dar pur și simplu nu știu cui. Îmi vine să iau pe cineva în brațe, să-l strâng cu toată forța și să-i spun „Mulțumesc pentru muzică”. E un întreg univers care cuprinde toate chestiile astea: beaturi, versuri, albume, mixtape uri, scratch uri, bla bla bla, într-un singur cuvânt, MUZICĂ. Materia, energia și informația, în toate formele lor. Și eu cui îi mulțumesc? Artiștilor atât de talentați, atâtor oameni care au dat play unor piese de care m-am îndrăgostit la prima audiție, cui să-i spun cât de mult apreciez asta?
Cred că am să încep prin a-i mulțumi fiecărei stele care se plimbă prin universul ăsta. Mă bucur pentru cele care strălucesc pe zi ce trece mai intens și mă bucur pentru cele care cad, pentru că asta înseamnă că locul lor este cu siguranță într-un alt univers.

Apropo, aruncă un ochi pe coperta lui Carbon și gândește-te ce vrea ea să-ți zică. Mie mi se pare simplu și concret mesajul. E „ce trebuie”, dacă știi ce zic. Ție, în schimb.. Ei bine, dacă te-ai blocat deja, înseamnă că n-ai cui să-i mulțumești încă. Dacă ai înțeles ceva, înseamnă că ești pe drumul cel bun, ia-ți albumul și-l ascultă.

Carbon - Elemente Instabile

Un gând despre „Mulțumesc pentru muzică

  1. Pingback: Ce-am făcut în ultimele două zile… « Roxana Neagu

Lasă un răspuns

