10 femei mă urăsc deja!

:)) Deși participăm la o groază de evenimente comune, nu apucăm să ne vedem mai niciodată. Nu pot să-l scot în parc pentru că e mai mereu ocupat, nu pot să ies cu el la bere pentru că nu-mi place berea. Cu toate astea, un lucru e sigur! Cum îl prind măcar 5 minute, cum mă reîncarc cu voie bună. Nu știu dacă e doar părerea mea și sincer, nici nu mă interesează, dar pentru mine, el e genul ăla de om care-mi face mușchii feței să obosească dinainte să apuce să scoată vreun cuvânt.

Multumescu-i lui pentru zâmbetul meu tâmp.

Ah, da. Nici n-am zis cine e de fapt băiatul ăsta înalt și frumos. Nu mai are nevoie de prezentare, dar.. fie. El este unicul și incomparabilul Andrei Lăcătuș aka Shurubel, mare om, mare caterincă. E băiatul ăla de care râdeți mereu când vă uitați la  10Lucruri,  rârâitul ăla pe care l-ați auzit și pe la radio, prezintă majoritatea balurilor + alte evenimente pentru tineret și.. stai că mai face ceva. Da! Mai bagă muzică prin Kulturhaus împreună cu frasu’, care nici până în ziua de astăzi nu m-a convins că e fratele lui pe bune. În afară de caterincă și alte calități morale, nu seamănă mai deloc.

 În orice caz, concluzia este că băiatul e super tare, iar eu una sunt bucuroasă că l-am cunoscut. Și-atât!

Lasă un răspuns

