Moșul e pe zonă!

Am fost în oraș să văd luminițele și când am ajuns acasă, Moșul venise deja. Mama zice că are muuultă treabă și cică anul ăsta am fost prima casă pe la care a trecut. O cred. L-am văzut mai devreme, se plimba prin fața blocului. Știam eu că prima oară se oprește prin Berceni.

Tot mama mi-a spus că în drum spre noi, Roxana s-a întâlnit și ea cu Moș Nicolae. Pentru că e bătrân, moșul a uitat că mai avea un cadou pentru mine, așa că a pus-o pe ea să mi-l aducă.
Am intrat pe hol și ce să vezi? Plin de dulciuri în bocăncei. Ia uuuite, un papioooon!! Cel mai frumos papion handmade! Mulțumesc că ți-ai adus aminte să i-l dai Roxanei, Moșule! La fel ca și celelalte lucruri care știi că-mi plac atât de mult. N-am fost cea mai cuminte anul ăsta, o nuielușă nu m-ar fi mirat.
Mulțumesc că mi-ai adus exact ce-mi place! Sper să le duci tuturor exact lucrurile de care au nevoie, de care duc lipsă sau de care le este dor să facă parte din nou din viața lor. În schimb la această rugăminte, eu promit să fiu cuminte de-acum înainte!

P.S.: El este Mr. Fresh de Mandarină. Iar acela este papionul meu negru!

Mr. Fresh

Lasă un răspuns

