Sec. Triplu sec.

Înainte încercam să-mi fac atâtea planuri încât să-mi ocup fiecare zi cu ceva, să nu las timpul să treacă degeaba.. acum, însă, parcă aștept fiecare zi să treacă mai repede, ca să vină următoarea, să se termine și s-o iau iar de la capăt. Aștept ceva, dar nici eu nu mai știu ce..

Diminețile, la prima țigară fumată la cafea, mă gândesc deseori la persoanele din viața mea. La cei pe care îi am în suflet de ceva timp, la cei pe care i-am lăsat să intre acolo, la cei pe care vreau să încep să-i las să intre acolo, dar cel mai mult..la cei pe care trebuie neapărat să-i scot de acolo. Am încetat de ceva timp să mai fiu răzbunătoare, ranchiunoasă.. sau chiar rea! Nu vedeam rostul și plus că uneori e chiar inutil să încerci să faci rău cuiva..pentru că de cele mai multe ori situația nu se schimbă, rămâne tot aceeași. Am început să-i mai ascult și pe cei mari, iar gânditul lucrurilor la rece rămâne cea mai bună metodă pentru mine. Dar ce e de făcut atunci când iese totul exact pe dos, exact cum nu te așteptai, exact cum ți-era mai frică să nu se întâmple..??
Am auzit multe, cum ar fi: să-ți păstrezi calmul orice-ar fi, să ai răbdare, răbdare, răbdare; să fi optimist, să vezi partea plină a paharului.. Care m….. ei e partea aia plină a paharului??? Paharu` ăla are mereu, mereu o parte plină?? Când totu` e pe dos și ești cel mai ofticat că n-a ieșit nimic cum trebuia, încă mai există o parte plină?? Normal că DA.. altfel, ești doar un alt pesimist, God damn it!
So.. situația e varză și vreau să îi scot din suflet p-ăia care m-au enervat atât de rău încât să scriu un post ca ăsta, nu vreau nici să mă răzbun dar nici nu cred că există vreo parte plină a paharului.. ce fac? Ce faci atunci când nu știi ce să mai faci? Aia cu „o să fie bine”, nu mai ține.

Mă gândesc mereu că nimic nu e întâmplător. Fiecare lucru se întâmplă cu un motiv sau un scop și pentru fiecare există o sumedenie de argumente, fie mai bune, fie mai proaste sau de-a dreptul ilogice; pentru orice întâmplare petrecută trebuie să existe o explicație, chiar dacă acesta este irelevantă sau total anapoda, există de fiecare dată.

Sunt întrebări pentru care nu cred că voi găsi un răspuns, sunt răspunsuri cărora n-o să le văd niciodată logica, sunt situații pentru care n-o să am nici o rezolvare, sunt lucruri care se întâmplă exact ca să te încurce și persoane care iți dau inutil speranța că totul va fi bine.. și mai sunt EU, care știu că nimic din toate astea n-are vreun sens.  Cel puțin, nu atât timp cât nu le dau eu unul.

2 gânduri despre „Sec. Triplu sec.

Lasă un răspuns

