Ho Ho Ho 2

Prietena mea pisică a venit cu 2 invitații duble la premiera filmului „Ho Ho Ho 2”, așa că am luat-o pe Ceoxy, Kitty și-a luat și ea o amică și am zis să facem un mini girls night out. Lansarea a avut loc la Cinema Pro, undeva în jurul orei 20:00, unde mulți artiști Media Pro și-au făcut apariția.

Am admirat-o pe Diana Dumitrescu, o blondină superbă care, în ciuda mitului, arată mult mai bine în realitate decât la televizor, pe Andreea Marin Bănică, Radu Vâlcan și Adela Popescu, Gheorghe Visu, Anca Țurcașiu, Dana Rogoz și bineînțeles, pe simpaticul Dragoș Bucur. Ne-am echipat cu sucuri și nachos și am așteptați cumințele să înceapă filmul. Dintr-un film „de Crăciun” n-au cum să lipsească clișeele, dar în mare, a fost mult mai reușit ca primul HoHoHo. Andreea Marin a interpretat cu brio o „vrăjitoare” care avea grijă de căminul de copii, iar Dragoș Bucur, așa cum îl știați și din „Băieți Buni”, așa și aici, tot în rol de polițist. Am râs ceva, cel mai mult m-a amuzat felul în care a jucat mica prințesă din rolul principal, o fetiță blondă cu ochi albaștri, o adevărată frumuseste. Seara s-a încheiat cu o gură de șampanie și cu multe aplauze și felicitări pentru film, dar mai ales pentru prestația protagoniștilor.

M-am simțit foarte bine cu fetele și abia aștept data viitoare!

Cât despre film, dacă aveți chef să râdeți de cum joacă Andreea Marin Bănică rolul de moldoveancă crizată și pe deasupra, și mustăcioasă, dar și să admirați niște cadre superbe cu Bucureștiul și locuitorii săi în perioada sărbătorilor de iarnă, luați-vă bilete la „Ho Ho Ho 2”!

Lasă un răspuns

