Autographe Restaurant

Cei mai tari concurenți de la MasterChef, adică Bogdan Alexandrescu aka Dexter și Alexandru Petricean aka D’Artagnan își deschid un super restaurant. Mie mi se pare atât de super încât am zis să scriu ceva despre treaba asta.


Ei bine, cei doi finaliști l-au numit Autographe Restaurant și ne-au promis că din 23.11, adică de vineri, acesta își deschide porțile și ne așteaptă pe toți.
Am înțeles că este un restaurant de tip fusion care reinterpretează mâncarea românească și internațională prin viziunea celor doi chefi super creativi, după părerea mea. Asta înseamnă că veți avea deosebita ocazie să simțiți pe viu gustul extraordinar al mâncărurilor la care doar visați atunci când urmăreați cu sufletul la gură emisiunea. Nici nu aveți cum să-mi spuneți că nu e așa, pentru că n-ai cum să te uiți la MasterChef fără să spui măcar o dată „Oare cum a făcut chestia aia?” sau „Meeam, cum arată!” sau „Vai, vai, uite ce e acoloooo!” și în același timp să ai o cascadă în gură.

 

Nu vreți să știți cum eram eu când mă uitam. De la prima emisiune mi-am dat seama că bucătăria nu e un loc în care trebuie să intru numai atunci când mai am puțin și mor de foame sau atunci când trebuie să duc gunoiul ori să spăl vreo farfurie. Am luat-o pe prietena mea Andreea (pentru că ne uitam împreună la emisiune aproape de fiecare dată) și am început să ne exersăm skillurile în ceea ce privește gătitul. Și pe cuvântul meu, nu-i rău, nu-i rău deloc. Mă gândeam c-o să-mi zboare chestii din mână la început, c-o să sparg farfurii și o să stric sosuri exact înainte de servire, dar pe parcurs mi-am dat seama că sunt în stare să fac mult mai multe lucruri decât credeam. Am gătit de la feluri principale, la tot felul de paste, garnituri, salate, supe, ciorbe și chiar și deserturi, care mai de care. Mai am mai mult de o grămadă de învățat și exersat, dar o dată ce mi s-a deschis apetitul.. nu am cum să nu-l hrănesc.

Sunt foarte încântată și în același timp curioasă de restaurantul băieților, abia aștept să fie totul gata și să gust din bunătățile lor. Nu vreau să dezvălui prea multe informații, îi las pe ei să facă asta, dar ce știu sigur este că restaurantul este situat undeva pe Calea 13 Septembrie și din ce am înțeles, deține și parcare și terasă.

 

 

Așa că, dragii mei, ne vedem la Autographe Restaurant din data de 23.

 

4 gânduri despre „Autographe Restaurant

Lasă un răspuns

