Unde s-a dus timpul?

Nu ți se întâmplă să vină seara, să se facă ora de somn și să începi să te gândești ce ai făcut în ziua respectivă, ce ai realizat sau ce ți-ai propus, dar nu ți-a ieșit? Să te gândești că parcă acum te-ai trezjt și deja te bagi la somn? De dimineață îți ziceai că ai o groază de timp și ți-ai organizat toate treburile perfect, îți închipui cum să decurgă totul exact cum ți-ai planificat, iar la finalul zilei ai bifat tot ce trebuia.

Și acum, pe bune.. De câte ori s-a întâmplat exact așa? De câte ori nu s-a întâmplat să te încurce vreo situație neprevăzută sau mai știu eu care persoană nepotrivită sau pur și simplu, mai multe chestii mărunte, adunate toate? Oare există anumite semne care să-ți arate cum o să decurgă ziua, anumite „ritualuri”? „Te trezești dimineața și dacă… înseamnă că o să fie o zi bună/rea”, gen. Sau e totul în capul nostru? Sau doar al meu… Nu știu, dar mi se pare că timpul trece mai repede ca niciodată, zilele se duc fără să apuci să îți dai seama ce se întâmplă, azi e luni și te plângi că mai e mult până vineri, imediat se face vineri și îți pare rău că iar vine lunea.

 

De ore și minute, nici nu mai zic. De mult timp o am pe-asta cu întârziatul, dar pe cuvântul meu dacă s-a „simțit” vreodată mai rău decât acum. Când ziceam „cobor în 10 minute”, păi ascultam vreo 3 piese și la finalul celei de-a doua știam că trebuie să ies pe ușă. Acum zic 10 minute și până mă încalț au trecut vreo 3. Sau cel puțin.. asta e părerea mea.

Un gând despre „Unde s-a dus timpul?

Lasă un răspuns

