Cedry2k – Extreme (IDENTITATE)

N-am crezut că niște cuvinte pot să atingă așa, n-am crezut că lacrimile vin atât de ușor. N-am crezut că poți să te rogi prin muzică sau că gândurile mele seamănă atât de mult cu ale tale. Mă tot caut de ceva timp, dar m-am regăsit. Aici, în versurile tale. Mulțumesc, mulțumesc mult!

Unul se mândrește cu cât e el de ateu și disprețuiește pe oricine crede-n Dumnezeu
Altul face urât să te facă să crezi, ar fi în stare să ți-l bage pe gât ca să-l urmezi
Unul n-are forță, altu-i puternic, dar refuză torță, bâjbâind în întuneric
Unii se văd salvați, alții se cred pierduți și tot se apără, agresând cealaltă tabără
Pozând în victime sau în carnivori, jucând roluri de fraieri sau de manglitori
Un geniu ascunde o capodoperă, un cretin te-acoperă, că poate cineva-l descoperă
Unii văd numa’ jumatea plină a paharului, alții pe cea goală gustând din amarul lui
Unu’-i curios adulmecând orice rahat, altu’ calcă-n el total dezinteresat
Unii pierd drumul, alții bat potecile, unii rup discotecile, alții bibliotecile
Unii nu vor nimic, alții își doresc totul, unii-s paranoici, alții pun repede botul
Unu’ face balamuc că suferă prea mult, altu’ nu-și face curaj să zică nici un cuvânt
Unu’ o freacă toată ziua, altu’-și ia două servicii, făcând infarct până să zică „piua!”
Unii rătăcesc, alții-și găsesc vocația, dar greșesc fie metodele, fie destinația
Unii n-au limite, altora le sunt stabilite de alții, după alte criterii tâmpite, da’
Prejudecățile nu te duc nicăieri, mai greu să fi mai bun ca ei, mai bun ca ieri
Tot felul de tipuri de bestii, caută profiluri de trestii, eu nu halesc, am indigestii
De la chestii indecente și-s peste tot, nu c-aș fi zgârcit, da’ nu-mi cere procente
Apropo, unii strâng la saltea, alții sparg cu mână rea ce scot într-o lună de trudă grea
Unii uită c-au copii, alții îi răsfață, unii i-ascund de viață, alții îi aruncă-n față
Unii uită să zâmbească, alții iau și viața-n râs și nu știu decât să se măscărească
Unul n-are opinie, altu’-i judecă pe toți, împărțind lumea între el și restul de idioți
Unii se supun oricui, alții luptă fără pauză contra nimănui fără vreo cauză
Unii se neglijează și se sinucid ușor, alții își acordă atenție doar lor
Unii n-au imaginație, alții-și construiesc în cap o lume departe de civilizație
Unii-s orgolioși, alții n-au demnitate, unii n-au rușine, alții n-au fermitate
Unii cu mii de acrii-n proprietate-s acrii, alții-s amărâți de glumele lor nesărate
Unii primesc bezele, alții numa’ belele, unii n-au drepturi, alții abuzează de ele
Unii ca mine ridică prea sus tonul, alții ca tine mângâie tandri microfonul
Sincer, nu știu exact ce-i cu noi, oameni buni, de-alegem să răspundem pe dos la presiuni
Cu reacții ce denotă frică, știi că, dacă viața-i un test vom lua o notă mică fiindcă
Unii se cred Zei, alții se cred nimeni, de-aia neisprăviți ca tine și ipocriți ca mine
Ce nu găsesc destulă iubire în sine, se regăsesc în rime acum, numa’ bine!

7 gânduri despre „Cedry2k – Extreme (IDENTITATE)

  1. Pingback: Leapșa, eu sunt! | Roxy Loxy

  2. Prejudecățile nu te duc nicăieri, mai greu să FII mai bun ca ei, mai bun ca ieri.

    Asculta atent si „Marea evadare”. Cel putin eu in ea ma regasesc 🙂

    • Am ascultat si digerat intregul album. La fel si pe celelalte. Cele in care ma regasesc, fac parte din rugaciunea mea. Ma bucur de fiecare data din ce in ce mai mult cand vad ca nu sunt singura care desi trece prin toate filtrele aceste versuri, se regaseste de fiecare data in ele.

  3. Eu ma bucur ca rap-ul a inceput sa fie ascultat ( si inteles) de cat mai multe persoane si culmea, sunt din ce in ce mai multe fete care il asculta si asta imi umple sufletul de bucurie. Iti doresc numai bine si sper sa gasesti pacea sufleteasca de care avem toti nevoie.

    Ps: Ti-am facut o mica reclama pe facebook, sper ca nu te superi 🙂

Lasă un răspuns

