Bine v-am găsit!

Cât de frumos e să revezi niște fețe alături de care ai petrecut 4 ani de zile și chiar de multe ori, câteva dintre fețele alea erau primul lucru pe care-l vedeai după ce te trezeai dimineața?  Vă zic eu!

După aproape 3 ani de zile, a fost mai mult decât mișto să ne întâlnim. Nu ne-ar ajunge zile împreună să apucăm să ne povestim toate peripețiile din timpul care a trecut, dar ne-au ajuns câteva ore să râdem și să aducem aminte de destule din cele întâmplate în perioada liceului.

Parcă toți suntem schimbați, dar parcă într-un fel, tot la fel suntem. Cu un kilogram, două, trei, în plus sau minus, cu un rid pe-aici pe-acolo, o culoare diferită a părului, dar aceiași nebuni, puși pe cea mai mare caterincă. Am ciocnit pentru toate momentele frumoase, ne-am tras în poze, am râs și ne-am bine dispus. Eu una, am avut un feeling super tare, unul de care chiar mi-era dor. Ne-au lipsit cei câțiva care ba au fugit pe-afară, ba au avut treabă pe la țară, dar nu-i nimic, ne-am promis că n-o să mai lăsăm să treacă 3 ani până la următoarea reuniune. Dragii și dragele mei, îmi pare super bine că v-am văzut și că sunteți bine, sănătoși cu toții! Abia aștept s-o facem din nou!

 

 

Un gând despre „Bine v-am găsit!

  1. Pingback: Leapşa. « studentladragoste

Lasă un răspuns

