Muzică de seară

Te rog, pune-mi piesa aia care îmi face pielea de găină încă de la primul sunet. Piesa aia pe care poate s-o pună oricine, dar parcă niciodată nu sună la fel cum sună la tine. Nu mi-e teamă că se termină, pentru că știu c-o să înceapă din nou. Iar și iar și iar..

Las-o mai încet și vino lângă mine. Așează-te, spune-mi cum ți-a fost ziua. Ce ți-a plăcut și ce te-a deranjat astăzi. Ce ai reușit să faci din ce ți-ai propus și ce ți-ar fi plăcut să reușești, dar nu ai putut. Spune-mi cum ți-a fost dor de mine și cât de nerăbdător erai să mă vezi. Am să-ți spun și eu cât de mult te-am așteptat și cât de bucuroasă sunt, acum că ai venit. Am luat o sticlă din vinul meu preferat care merge de minune cu pastele tale preferate, pe care ți le-am pregătit. Am aprins lumânările și degeaba încerci să râzi de mine, știu că-ți place ce vezi. Să ciocnim pentru noi, pentru ziua asta și pentru toate celelalte. Pentru alea care-au trecut până să te întâlnesc și pentru alea care or să vină de-acum înainte.

 

O să-ți relaxez fiecare mușchi încordat, să-ți atrofiez orice nerv, am să-ți hrănesc puțin ego-ul, după care o să-mi lipesc buzele de urechea ta și o să-ți șoptesc tot ce-mi trece prin minte. Vreau să-ți simt fiecare por și vreau să adormim fără să apucăm să ne dăm seama. Când se face lumină, am să deschid ochii și să te privesc. Sunt mai rea ca Aerosmith, chiar nu vreau să pierd nimic.

Lasă un răspuns

