Piper, cel mai alunecos peștișor

Am povestit vreodată despre peștișorul meu, Piper Roșu? Deah, intenționat n-am zis „pește” (cunosc atâtea minți murdare, deci preventiv). Așa, să revenim.
Piper Roșu este micul meu prietenaș. Îl cheamă Piper, pentru că seamănă cu peștișorul lui Louie (Viața cu Louie), iar Roșu este numele de familie. Un fel de joc de cuvinte, el e roșu, Roșu numele de familie, înțelegi tu aluzia…

Este mic, hiperactiv și oarecum isteț (doar atunci când are destulă apă). E o chestie de vreo 3-4 cm așa, care se retrage la scoica lui atunci când vrea să doarmă, scoate capul din apă atunci când te holbezi la el și mai tare de atât, este faptul că specia lui nu are nevoie nici de cine știe ce acvariu și nici de filtru pentru apă. Nu, nu-l țin în pungă. Are bolul lui și după cum ziceam, scoica lui. Nu-mi dau seama dacă e fericit sau supărat, dar cred că pentru un peștișor care zăcea într-un pahar la Pet Shop, o duce destul de bine.

E chiar simpatic și de când l-am primit, zilele mele au fost cu câțiva solzi mai însorite. Nu pot să-l scot pe-afară, să-l pun să intre și să iasă când vreau eu din scoica lui, nici nu știe să-și schimbe apa singur, nu l-am dresat încă, dar pe bune, ce să-i ceri unui peștișor? Și-așa, pentru o creatură ca el să respire, să mănânce și să dea ture de bol, e suficient.
Am vrut să-i iau și o parteneră, nu sunt vreo egoistă sau ceva… Dar ce să vezi? Cică se bat între ei până ajung saramură. Ironic, dar peștișorului meu îi este menit să trăiască singur.

Nu e mare lucru, dar mai e cineva acolo, cu mine. Când adorm, când mă trezesc, când mă uit pe masă și-l văd că e acolo și așteaptă să-i dau să mănânce, mi se face și mai drag de el. I-am făcut chiar și o poză, pentru că este un fotogenic. Din mini-piscina lui, Piper vă salută și vă trimite un „Noapte bună!”.

6 gânduri despre „Piper, cel mai alunecos peștișor

Lasă un răspuns

