Ce să fie, ce să fie?

Despre ce să scriu azi? Haha, bună asta… Am vreo două, trei lucruri despre care aș putea să scriu o viață întreagă, zi de zi, câte ceva nou în fiecare zi. Lucrurile alea sunt muzică, dragoste și oameni. DA, chiar așa!

O să aleg.. hmm.. ce să fie?ce să fie? Dragoste? Yeaaah, my all time favorite subject, nu așa oricum.

Să-ncepem așa: Ce este dragostea?

DRÁGOSTE, dragoste s. f. I. Sentiment de afecțiune pentru cineva sau ceva; spec. sentiment de afecțiune față de o persoană; iubire, amor. ◊ Loc. adv. Cu (multă) dragoste sau cu toată dragostea = cu (multă) plăcere, (foarte) bucuros. ◊ Loc. vb. A prinde dragoste de (sau pentru, față de) cineva (sau de ceva) = a se îndrăgosti de cineva (sau de ceva). ◊ Expr. A avea dragoste = a-i plăcea să… A se topi ( sau a se sfârși, a muri) de dragoste pentru cineva = a iubi pe cineva cu patimă. ♦ (Concr.) Ființă iubită; p. gener. ceea ce constituie obiectul iubirii cuiva. ♦ Legatură sexuală; relație amoroasă. II. Plantă erbacee cu frunze în formă de lance, dințate și cu flori roz-purpurii (Sedum fabaria). – Din sl. dragostĭ. – cam așa zice-n DEX.

Dacă o plantă de genul nu-mi amintesc să fi văzut vreodată, iar „legătură sexuală, relație amoroasă” o consideră aproape toți in ziua de azi, nu mi-ar rămâne decât să vorbesc despre partea cu „sentiment de afecțiune”.

Sincer, habar n-am ce e dragostea… Nu știu cum se definește ea, ce înseamnă sau în ce constă exact. Știu doar că e singurul lucru pe care mi l-am dorit întotdeauna și mai știu că dorință-mi crește mai mult și mai mult în fiecare zi.

Știu că dragostea nu este teamă, nu este durere, nu este răutate, ură, gelozie, minciună, agresivitate, indiferență, egocentrism și nu este nici posesivitate.

Am citit pe Wikipedia că cică dragostea este de mai multe feluri:

… și tot n-am înțeles nimic.

Unii zic că dragostea înseamnă iubire, alții-mi spun că iubirea nu are nici un fel de legătură cu dragostea, că e ceva total diferit.

2Pac zicea ceva de dragoste necondiționată – o dragoste pe care o dăruiești fără nici un fel de așteptări, speranțe, limitări sau alte lucruri de genul. Cu alte cuvinte, atunci când iubești necondiționat, o faci fără să te aștepți să primești la fel înapoi, fără să pui restricții sau condiții.

Cât de complexă poate să fie dragostea? Oare în câte forme o întâlnești și oare în câte moduri poți să ți-o exprimi? Și, de fapt, cum îți dai seama că este dragoste în adevăratul sens al cuvântului?

Mi-au spus să încetez s-0 mai caut, căci abia atunci când voi face asta, va veni singură la mine. Mi-au spus că o să vină doar atunci când sunt pregătită s-o întâmpin. Mi-au spus că e mereu acolo, dar că trebuie să am ochii larg deschiși ca s-o pot vedea. Mi-au spus că nu pot s-o simt atât timp cât am fărâme de ură în inimă și răni nevindecate în suflet. Mi-au spus că o descopăr abia atunci când mă căsătoresc sau când voi deveni mamă. Mi-au spus că n-o s-o găsesc niciodată pentru că lumea asta rea a ucis-o. Mi-au zis că nu mai e, că s-a consumat toată… Dar eu nu-i cred. Nu mai cred nimic din ce spun ceilalți pentru că și ei la rândul lor, fie cred că au găsit-o, fie dau impresia că și-au pierdut demult speranța.

2 gânduri despre „Ce să fie, ce să fie?

Lasă un răspuns

