Cum te trezești, așa adormi.

Evident că noaptea trecută am adormit din nou abia în jurul orei 2, iar mi-a luat vreo 3 ore să-mi caut visele pe pereții și tavanul sufrageriei mele și tot la fel de evident este și faptul că singura urmare dramatică a acestei insomnii nefericite este incapacitatea de a mă trezi la timp dimineața. Ei bine, pentru această „boală” (și multe altele) o am pe Rox, ceasul meu deșteptător. Spre deosebire de mine, care mă culc foarte târziu și mă trezesc și mai târziu, ea adoarme devreme și se trezește odată cu cocoșii. Ca să fiu mai precisă, nici nu se făcuse bine ora 8 că telefonul meu suna deja…

Răspund cu cea mai adormită voce dintre toate pe care le-ai auzit vreodată și de pe partea cealaltă mă pocnește un „Haaaaideeeee!!!! Te-ai treziiiiit??? Dă-te jos din paaaat!!! REPEEEDEEE!” direct peste față, plin de energie. Primul gând a fost să arunc telefonul fix în acvariul lui Piper (peștișorul meu mic și roșiatic), iar cel de-al doilea, să arunc și acvariul pe geam ca să-mi pot continua somnul în liniște. Normal, gândul e criminal. Știam oricum că toate astea n-or să mă scape nici de cursul de la ora 10 și nici de Rox, care știe prea bine că atât interfonul cât și soneria fac parte tot din modalitățile în care poți să trezești un om. Până am scăpat eu de gânduri, pac! Sună telefonul iar. „Haaaaideeee!!! Știu că ești tot în pat, lasă vrăjeaaala!!”
DECI DA! Așa încep mai toate diminețile mele, în afara celor din weekend, slavă Domnului! Atunci are mama grijă să mă trezească, să nu cumva să-mi irosesc viața aiurea. Nu obișnuiam să iubesc atât de mult somnul, pentru că puteam să-l am oricând. Probabil de aceea tânjesc acum după el.. Vine din ce în ce mai greu, stă din ce în ce mai puțin și nici măcar nu mai e la fel de odihnitor și de liniștit ca înainte. Eh, mai mult ca sigur că există niște pastile și pentru treaba asta.
Am vrut să scriu despre dimineață și somnul meu pentru că e aproape 00:00, adică aproape mâine și mă ia capul numai când mă gândesc că uite-așa se face 2, eu număr oițe și lupul nu mai vine odată.. Și am mai scris asta pentru că azi a fost o zi plină de peripeții, nu știu dacă aeriană sau încărcată de prea multe gânduri reprezintă cuvintele mele cheie pentru tot haosul zilei de azi, nici măcar nu știu cum am ajuns atât de repede la sfârșitul ei. Nici măcar nu știu de ce n-am povestit-o pe toată, dacă tot am început cu „dimineața”. Dacă stau să mă gândesc mai bine, cred că diminețile ne marchează zilele. Cred că așa cum îți începi dimineața o să-ți meargă și pe parcursul zilei. O dimineață agitată – o zi agitată. Cam așa a fost a mea. De-aia n-o s-o povestesc pe toată. Noapte bună!

2 gânduri despre „Cum te trezești, așa adormi.

Lasă un răspuns

